Camden lock

Hola! 
Mat, Camden och vattenpipa är vad en del av min dag har innehållit. Jag och far startade förmiddagen med en tripp till en matmarknad där det bjöds på massor av engelska delikatesser. Efter lunch så begav vi oss iväg till Camden lock, en helt fantastisk marknad där de har handgjorda smycken och väskor, mängder av billiga kläder, vintage och mat från hela världen. Efter bara två stånd så var jag förälskad i hälften av allt de hade där och i marknaden själv. 
Efter tre och en halv timmes vandrande och fönster shoppande så gick jag där ifrån med ett par shorts, ett halsband och en underbar turkos ring <3
Vid middagen hade vi nöjet att få sällskap av Sofia och god libanesisk mat. Kvällen avslutades sedan runt en äppel smakande vattenpipa.

Imorgon är det planerat att vi skall besöka marknaden vi Brick Lane. Vi har fått höra att denna skall vara fantastisk och ha allt! 

Nu skall jag nog gå och knyta mig så att en ny makalös dag kan komma krypande!

LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wie najs att läsa vad du har för dig :D Fast nu är du ju iofs på väg hem men ändå!

2010-04-12 @ 18:55:37
URL: http://hannagrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0