DUBLIN

Salut mes amis
Åh vad underbara nyheter vi fick av vår rektor idag :D
Våran tidigare inställda Dublin resa skall bokas om till en annan vecka senare i vår. Så nu är mitt humör på topp igen! 

Idag har jag "sprungit" igenom en militär hinderbana och inte alls besegrat min rädsla för höjder... (som jag idag fick reda på att jag hade) Jag var ingen hejare på att hoppa ner från två meter höga väggar :P Men, men jag lyckades skrika argt åt min idrottslärare utan anledning och tog mig typ igenom hela banan. WIN! 

Nu skall jag gå och få mig lite skönhetssömn, till den inte så stora dagen imorgon.

LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: åh vet inte! :o måste åtgärda det nu.. du har förresten inte sagt att du har den här bloggen? ;o

2010-04-21 @ 22:57:29
URL: http://amele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0