Shopping

Wow! Detta är en grym shopping stad och det har jag utnyttjat till fullo! Under mina 2,5 dagar här så har jag hunnit införskaffa mig :
Fyra klänningar, ett par shorts, fyra ringar, ett halsband, ett linne, en T-shirt, en skjorta, en tröja, sex BH:ar, sex trosor, en handgjord skinnväska, fyra par strumpbyxor, två solglasögon, ett nagellack, en bikini och en sport BH. 
Imorgon står sneakers och parfym på inköpslistan! Top-shop skall också besökas, sedan kan jag stolt säga att jag har shoppat loss i London!

Love <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

AVIIIIIIIS

2010-04-12 @ 18:56:16
URL: http://hannagrad.blogg.se/
Postat av: Linnéa

HOLY CAMOLY! mika! gud vad jag är avundsjuk!!! det verkar som att det har varit en lyckad resa<3

2010-04-12 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0