Energi

Just nu känner jag att jag går på en sparlåga. Jag vill bara hålla ut till fredag då allt jobbigt i skolan är slut och jag kan fokusera på att ladda om och spendera tid med de människor jag älskar mest. För stunden får jag dock nöja mig med en omladdning i form av att sitta i soffan och suga åt mig vackra toner. Jag kan inte säga att det är så dåligt det heller :P
Om en stund är det engelska uppsatts som gäller! Jag ska reflektera och jämföra mig själv med Holden i Catcher in the Rye. En väldigt bra bok skriven av en mycket underlig människa.

Min skoldag har bestått av att skapa poesi på franskan och analysera en bok på svenskan. Minnesluckorna jag börjar få efter prov är väldigt läskiga! Jag försöker minnas vad jag skrev för att ha en aning om vad jag skrev och med vilken kvalité. Men allt jag får fram är ett ord elelr två och sen försvinner det. Jag kan inte komma ihåg.
Aja, det får väl bli en överraskning när jag läser allt när jag får tillbaka det! 

Låtar som alldeles för snabbt fastnar på min hjärna:
Black Eyed Peas - Meet me half way.


Lady Gaga - Paparazzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0