Underbar

Underbar och älskad av alla! <3
Denna dag har varit underbar! Jag har träffat underbara människor i skolan, umgåtts med underbara Frida och planerat en kommande underbar födelsedag (min)! 
Mitt hjärta är fyllt av sommarkänslor och längtan efter mysiga kvällar med kära vänner. Jag och Frida ska planera ett fantastiskt mysigt födelsedagsfirande för mig och jag hoppas innerligt att många underbara vill komma och fira med mig! ♥

Att tänka på sommaren har fått mig att släppa allt dåligt, stressen över min artikel till skolan är som bortblåst och allt jag kan tänka på är hur fantastisk denna sommar kommer bli!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhh sommaaaaar! Jag vill gärna komma och fira med dig hihihi :))))))))))

2010-03-26 @ 09:52:25
URL: http://hannagrad.blogg.se/
Postat av: Mika

Sommar ja! <3

Du är så välkommen så!!! :D

2010-03-26 @ 22:38:55
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0