Idag

Skrattattacker är nog det mest underbara en människa kan få uppleva innan en lektion! Idag känns det som att jag har skrattat mig igenom hela dagen, men det bästa var ändå när tårarna sprutade åt en inte så kalaskul (enligt andra i rummet) demonstration av Amanda. Tack ändå kära vän, det gjorde min dag <3



Jag halvt plågad, halvt lycklig = en skrattande Mikaela 


Schema

Mitt schema är fullsmockat från fredag till avslutningen den 22 december. Mesta dels så innehåller detta schema plugg, plugg och åter plugg men helgen är i alla fall bokad för att umgås med fina människor och på måndag blir det magik i kyrkan :D
Annars har jag ett franskaprov, en svenskaredovisning, en läsdagbok till the dice man (plus sidor att läsa), en digitalbild inlämning, en dramatikeranalys, ett fotohistoriaprov och allt detta på 6 dagar! Ljuvligt! :D


RSS 2.0