Midsommar

Tre dagar med sol, skratt och underbart knäppa människor resulterar i en Mikaela iklädd en kräftas skinn, myggbitna ben och solfrossa!
Sedan jag var föddes så har jag firat midsommar på samma ställe, med samma människor och samma dagsplanering år efter år och jag älskar det!
Vårt midsommarfirande pågår under tre dagar och dessa dagar måste innehålla småbarns klubbrace, en skönsjungande Eros Ramazzotti och grova pikar åt alla håll och kanter. 

Midsommar = kärlek

Kärlek

WOHO! Ny och smidig kamera, lagom i tid till midsommarfriandet! :D

Canon G11 är äntligen min :D

Reminisce


Picknick

Igår hade jag en makalöst mysig födelsedagspicknick med många av mina underbara vänner :D 
Drygt 6 timmar på Djurgården med mat, ballonger, musik och fantastiska människor. Ibland är livet underbart! <3

Så, tack alla fina för igår! <3
Ikväll är det Salem Al Fakir på skeppsholmen som gäller :)

Ciao

SOMMAR

Äntligen sommarlov! (okej det var två dagar sedan men jag är lite seg) 
Denna sommar kommer bli helt underbar! Jag skall bara njuta, skratta och förlora kontroll på datum och tid. 
Om mindre än en vecka är det bara ett år kvar till min 18års dag, helt sjukt underbart! Och detta skall firas med en somrig picknick med kära vänner <3

Nu skall jag pysa och träffa min underbara vän Matte <3

Peace!

RSS 2.0