Vänner

Mina vänner är svårslagna må jag säga! 
På två dygn har jag träffat cirkus åtta av mina kalasbra vänner, och jag älskar dom allihopa!
Igår var det först pankaksbrunch på Sirap. Efter det var det kortspel på ett fik med en av de gulligaste cafébiträderna <3
På kvällen stod det "grillkväll" på schemat men på grund av väderförhinder blev det en stearinljus upplyst tjejmiddag med några av de bästa istället! Jag hade det underbart mysigt och sitter nu i mina ensamhet och funderar över meningen med livet. 

Idag var det som sagt att säga adjö till älskade Bella och sen möta upp gamle matte!
Ville bara säga att jag älskar er alla, ni är fabulöst braiga <3

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh, du är så söt mikaela! tack för en urmysig kväll med blixtar, åska och stearinljus!!

2010-08-09 @ 14:52:53
URL: http://nathalieedberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

du är braig :D

2010-08-15 @ 00:03:46
URL: http://hannagrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0