Fobi

Jag har en fobi, EN JÄVLA FOBI och den går inte att undvika! Idag är det planerat att jag skall ta, inte en utan TVÅ sprutor. FML. 
Vanliga människor är typ rädda för spindlar, sniglar eller höga höjder. Sånna saker går till viss del att undvika men inte sprutor :( och jag HATAR DET!!!!

För att få mig själv att tänka på något annat så jag jag ju också säga att jag hade det ypperligt trevligt med min kära vän Cornelia igår :) Vi typ lunchade/fikade i gräset och pratade om allt mellan himmel och jord :D
Idag skall jag snart sticka in till stan och shoppa med Jennifer! Jag har varit små sugen på att shoppa i typ en vecka nu men icke hittat någon likasinnad, men äntligen någon som vill tillfredsställa mina behov <3 :D

Fina Cornelia aka Coco igår :D
Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas det gick bra med sprutorna (och att jag inte gjorde allting jättemycket värre)!

2010-07-02 @ 20:03:13
URL: http://hannagrad.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Tack att du valde den bästa bilden Mika! Kizzez

2010-07-10 @ 02:34:14
URL: http://corneliaking.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0