Kneg

Jag har jobbat två hela dagar och är helt slut :P Jag undrar hur det kommer vara när dessa tre veckor är slut... kommer jag kunna gå? 
Idag har jag packat 113 packet och har inte fått vila en sekund. Vad är grejen med skorea? alla verkar bli som galna! Vem köper sju par skor på en gång? Inte bara en människa på 24h, utan TVÅ! 
Det är skumt...
Men men, man kan i alla fall roa sig åt skumma namn, mailadresser och gatunamn :D Happy days!
Efter jobbet idag tog jag i alla fall en fika med världens underbaraste Polen. Det var grymt som alltid och väldigt skönt för då pausade hjärnan rejält. Jag säger och gör inte alltid de smartaste sakerna när jag är i sällskap med mina närmaste och i kombination med trötthet så blir det aldrig bra :P
Men men, den kloka delen av min hjärna fick i alla fall vila, så nu kanske jag kan ta mig igenom morgondagen också!
Anyway, sleep tight... Tidig start imorgon, skall glida hemifrån klockan 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0