Skola

Eftersom jag skall till Dublin med min förträffligt fina klass nästa vecka så är denna vecka slutspurten vad det gäller pluggandet. ALLT ska vara klart på fredag, för sen väntar en förhoppningsvis lika fin helg som förra och på måndag är det DUBLIN BABY!
För var dag som går kan jag stryka saker från min lista, och ni anar inte lyckan när man får dra ett tjockt svart streck genom texten som påminner mig om alla saker som för stress till mitt liv. Idag avklarade jag det sista i svenskan och det kändes otroligt skönt! Nu är det bara engelska tal, franska prov och moderepotage kvar. Halelujah!

Nu är det tid att fundera lite mer på moderepotaget. En liten hint är att det inte kommer vara så mycket kläder på fotona.
Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag anar lyckan när man får dra ett tjockt svart streck genom texten. :DDD

2010-05-27 @ 22:40:33
URL: http://hannagrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0