Sned

Hola!
Idag har jag varit duktig och pluggat matte. Smarta lilla jag satte mig i solen eftersom det var så underbart väder ute idag! Ack vad jag kommer få betala för den lyckan imorgon. Jag är illröd, men med min tur så kan jag inte ens få en jämn röd ton, utan jag lyckas på något sätt skugga halva bröstet med mitt huvud så min bränna är ungefär i form av ett linne med bara en axel. Sexigt, jag vet!

För att byta ämne så kan jag ju säga att jag aldrig har hatat matte så mycket som jag gör just nu. Har jag någon gång sagt att matte är kul eller intressant eller något annat ord med en positiv klang i det så tar jag tillbaka allt nu!
Imorgon är det Sune Jonsson som gäller med några glada prickar i min klass :D

Ciao <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

nej för jag är en sur fyrkant! höhö.. den där kan vi skriva upp på listan över mina kassa skämt

2010-05-16 @ 00:42:13
URL: http://amele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0