ATEN

Tänkte prova det där med ett tidsinställt inlägg bara för att jag är en cool och erfaren bloggare! 

I alla fall, "nu" lyfter mitt plan från Arlanda med nosen pekande mot Düsseldorf där ett annat plan väntar att sikta mot Aten!

Det kommer bli helt galet roligt, vi skall dansa, shoppa och njuta av det varma vädret! Jag har aldrig åkt till varmare länder när det varit höst/vinter här hemma så det kändes helt galet att packa ner sommarkläder när det var grått och regnigt ute.
Är alldeles för orolig i magen utan någon förklarlig anledning så jag tror jag slutar här...
Kan bjuda på en bild på akropolis i alla fall! Sen när jag kommer hem så lägger jag upp mina egna bilder! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha tidsinställt<3

2010-11-05 @ 00:21:28
URL: http://hannagrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0