Fotomässan

Hellojsan!

Igår var en väldigt långdag må jag säga, dock inte på ett dåligt sätt... 
Först skola, sen gymnasiemässa, sen fotomässa, sen hem i tågkaos. Sen byta om och vänta in middagen, sen in till stan igen. Träffa folk, vandra runt, sen hem till Amanda där vi sussade!

Anyway, fotomässan var grym! Otroligt inspirerade och givande på alla sätt och vis! Jag önskar bara att vi hade kunnat stanna där längre... Känns som att jag missade typ halva mässan. Speciellt alla utställningar, tror att vi kollade in kanske två eller tre fullständiga utställningar...
För övrigt så har jag fyllt på min önskelista en hel del med massor av roliga leksaker vi pillade på på mässan :D. Jag blev lite kär i linsbabies.... Det verkar så roligt att bara leka med fotografi, inte vara så seriös hela tiden och tänka på hur man skall få bästa resultat med ditt och datt... Här är det bara leka! :D
Lite fotoböcker, minst ett "riktigt" objektiv och en ritplatta skall också stå på listan!
Några fotografer som ställde ut:
Håkan Stand:
Fredrik Ödman:

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sista bilden av Håkan Strand är helt makalös.

2010-11-28 @ 00:23:05
URL: http://hannagrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0