Ledig

Woho idag var man minsann ledig! Otroligt skönt så där mitt i veckan innan höstlovet! :D
Jag hade massor av bra och ambitiösa idéer för dagen, men vad hände? Jag fastnade framför travel channel mest hela dagen! Jag älskar att se på olika program där de visar hur lokalbefolkningen bor och lever! Det är precis så jag vill resa ju!
Är också en bra kanal för övrigt, mitt favorit citat är nog när de beskrev Stockholm, "schizophrenic climate with long, dark, cold winters followed by short, sharp, bright summers, it's like never ending jet-lag." Så sant som det var sagt!
Dagen slutade i alla fall med ett städat rum och lite franska nedskrivet på ett papper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0