Modell

Idag har det fotats som bara den! Dock har jag stått på fel sida av kameran och insett hur riktigt inkapabel jag är till att "se nöjd eller stolt ut" hahaha det kommer bli intressant att se hur bilderna blev :P
I alla fall, vi har fotat skolfoto och Olof fick mig att skratta som vanligt så jag antar att han fångade "kines-Mika" minen som förevigas i skolkatalogen detta år...
Efter det var det Robban som fick äran att fota mig :P I typ två timmar var jag och Gustaf representanter för vår vackra skola och våra underbara elever!
Det var kallt och blåsigt, men rätt roligt! :D Fick ju höra Robban kalla Olof för Tin-tin! Ett klockrent smeknamn :D
Förra årets skolfoto, Vi får väl se hur det blir i år...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fick du bilden i filformat också??????? Jag fattade aldrig hur man skulle få det????????? :(

2010-10-22 @ 22:00:13
URL: http://hannagrad.blogg.se/
Postat av: Linnéa

UNDERBAR BILD PÅ UNDERBARASTE SVERIGE!

2010-10-23 @ 16:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0