Today

Lite om idag... Jag lyssnade på jazz hela fotolektionen som inspiration till vår nästa uppgift medan Greta arbetade fram en minst sagt trött bild på mig :P
Dagen fortsatte med långlunch och terminens första musiktävling<3.
Efter det var det engelska och om jag får säga det själv så har vår engelskalärare Mike överträffat sig själv igen! Hans två bästa kommentarer för dagen var:
"How are you? I'm feeling gay" Skratt utbröt i klassrummet. - "That's not supposed to be funny..."
ahhh... Mike :D Sen har an även religionskunskap med sammarn och till dem har han tydligen sagt "Isn't it cool to have Jesus as your teacher?" Bara för att han spelar Jesus i en av världens förmodligen sämsta filmer.
Efter det var det lite svenska plugg, hemresa och fixa i mitt rum.
Och nu efter att ha pluggat lite till så sitter jag här med en te kopp i hand och en ny säsong av Grey's Anatomy på tv.
Veckans låt: Öppna din dörr, Tommy Nilsson (fråga inte varför men vi går av någon anledning runt och sjunger/skriker "ÖPPNA DIN DÖRR!" lite då och då i skolan).
Andra låtar som har "förgyllt" mina tankar de senaste dagarna utan anledning är: Hooked on a feeling, Yeah yeah Wow wow och Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0