Törnrosa

hå hå, denna tisdag vet jag inte riktigt vad som har fallit i alla, inklusive mig själv...
Vi sov 20min efter lunch innan svenskan skulle börja, sov 3h när jag kom hem och är fortfarande trött...
Några av dagens favoriter...
- ES09A tänder till på äldre män (inte mig själv inräknad)... 
- Vi körde meangirls "falla i varandras armar" idag på mentorstiden :P
- Alla bakverk som cirkulerade i byggnaden
- Hannas kommentar "Fosterställningen är underskattad!" <3
- När Jonas brast ut i skratt pga oförmåga att hantera Olofs fyndigheter! (lärare båda två)
Trots mitt trötta tillstånd så växer kärleken för min klass för varje dag! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha jonas jonas jonas...

2010-10-20 @ 17:30:00
URL: http://hannagrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0