Humor

Efter två dagar i sjukstugan och läger i soffan så har jag helt sjukt dålig humor! Vilket inte gör mig något överhuvudtaget för det resulterar otroligt många skratt åt Amandas och Hannas påhitt.. 
Jag har skrattat mer den senaste timmen än föregående 47h. Det är nämligen så att Hanna och Amanda är världsbäst på att stalka människor. Idag hade de tagit reda på en stackars människas mellannamn, längd och på dagen hur långt det är mellan deras födelsedagar... 

Denna stackars människa anade inte vad den gav sig in på när den bestämde sig för att sugga en elev på vår skola i våras... Därifrån har det gått utför :P

Aja, jag älskar i alla fall att höra vad de hittar på, hur sjukt det än är ;) Men det jag gillar ännu mer är nog att jag inte är ett av deras offer!

<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

men tanke på våra stalkerkunskaper: hur kan du va så säker på det....? olofs läskiga röst när han bad bonden klappa kossan

2010-09-03 @ 18:34:21
URL: http://amele.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHAHAHHAHAAAA aaaaaaaaaaah bäst. Stackars liten... så mycket som kan hända när man nästan skuggade en elev på skolan man ska börja på.

2010-09-03 @ 20:00:08
URL: http://hannagrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0