Kalas

Jag älskar våra september fester hos pappa! Det är alltid fullt med trevliga människor och glada ansikten. Igår var inget undantag. Jag träffade massa nytt folk och hade det allmänt trevligt!

Hela helgen har varit underbar. I fredags var jag hurtig, gick upp omänskligt tidigt (på min lediga dag) för att träna och sedan äta frukost med Becca i stan. På kvällen trotsade jag Stockholms tonåringar genom att stanna hemma och ha filmkväll med Matte istället för att gå på Hoffmaestro.
Igår var det kalas från 17 till 01 för mina bröder. Ypperligt trevligt och roligt. Min bror visade som vanligt att han gillar mig när han är fuller.
Idag var det bakisdag för alla medlemmar av min familj utom mig, så jag har övningskört för andra gången i mitt liv och tagit mig den långa vägen mellan täby och Lidingö... Det är typ min dag :P

Nu gör jag mig redo för en bit cheescake som jag bakat med mycket kärlek! 

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0