Underbara

Underbara dagar!
Just nu är livet fantastiskt, känns som att detta kommer bli ett makalöst år med massa skoj!
Pappas 50års fest var oväntat rolig, jag dansade med min bror och kusin och hade det ypperligt trevligt! Efter det följde en otroligt rolig nollning, jag skrek som aldrig förr, kletade ner ettorna och hade allmän makt :D 
Sen stod en helt vanlig måndag på tur vilket slutade med att jag övningskörde för första gången och det kändes megakonstigt men det var väldigt kuligt! :D
Och idag är det tisdag och jag hälsade på min gamla skola, slutade tidigt och gjorde ingenting av värde, helt okej faktiskt!

Anyway, ville bara dela min lycka <3

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0