2010

Tänkte skriva om det gångna året som alla andra duktiga och coola bloggare.
Sen insåg jag att jag har minnet av en guldfisk och ingen tidsuppfattning överhuvudtaget så jag bestämde mig för att inte skämma ut mig med en ful liten wannabe lista över mitt år. Så jag tänkte att jag kunde droppa några av höjdpunkterna istället :D
* Amanda, Hanna, Hanna, Greta och Nathalie, ni har sannerligen gjort mitt år framför allt på skolfronten... Vet inte hur jag skulle kunnat pina mig igenom tråkiga lektioner och annat utan att ha er vid min sida! Det går inte en dag utan att ni får mig att skratta, TACK!
* Alla nya länder jag har besökt, England, Irland och Grekland. Även Spanien var underbart men kanske inte lika nytt :P Jag ÄLSKAR att resa!!!
* Beckylecky blev stor och började i min skola :D <3 Vilket betyder att vi får träffas mycket oftare
* Polski, Polski, Polski... vet inte riktigt vad jag kan säga. Du är underbar!
* De ganska få men fina träffarna med gamla gärdetfolket!
Eftersom jag har bestämt mig för att bli mer positiv så tänker jag inte skriva ner de tråkiga sakerna från 2010, om ett år eller två är det ändå som bortglömt och endast det positiva består!
(ja jag hade tråkigt och inget bättre för mig när jag skrev det här)

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack själv <3 bara 1 ½ år kvar ;)

2011-01-09 @ 23:17:25
URL: http://hannagrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0