Osmakligt

Idag på väg hem såg jag ett väldigt spännande par på tunnelbanan. De var kanske i 60 - 65-års åldern och kvinnan var halvt genomskinliga leopardtights med en matchande halsduk och mannen hade en lila skjorta med en grön/brun/orange slips och till det hade han smyckat sina händer med 4 ringar i olika coola mönster. Mönstret liknade sånt som var på de "coola" låtsastatueringarna när man var liten och en annan (den på tummen) hade ett schysst yin och yang märke på.
Detta par var en fröjd att titta på ska jag säga, hela tunnelbane färden blev mycket mer intressant när jag försökte tänka ut vad de var för några människor. Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur kan du kalla det osmakligt? Snyggt skulle jag vilja säga.

2011-03-13 @ 13:19:23
URL: http://hannagrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0